pondělí 29. března 2010

Nedělní první běh vůbec

Psal se 28.březen 2010, bylo kolem 20 hod a já si obul své zbrusu nové tenisky (zářily novotou, svítily do daleka, až to bylo trapné), a pustil se do svého prvního běhu. Myslím tím oficiélního, ne toho, když se lopotím na tramvaj. Nebo na pivo.

Kupodivu to šlo lépe, než jsem čekal. Vybral jsem si 3,5 km okruh - pro začátek si myslím, že to byla dostatečná vzdálenost, zvlášť, když jsem poslední pětinu belhal pěšky a nadával na achilovky. Nicméně pěkně popořádku.

Jelikož jsem člověk líného druhu, doufal jsem, že po pár stovkách metrů spožnu u semaforů a budu se těšit z dlouhého intervalu červené. Zradili mě, a atak namísto zasloužené pauzy mě čekala blikající potvora a já musel přeběhnout cestu a ponořit se do lesa.

Na křižovatce, od které se cesta zlehka svažuje k altánku jsem se hecnul a před vyděšeným obecenstvem se jal elegantně a zlehka odfukovat a odšlapovat... Ledva jsem byl z dohledu, tělo si vybralo svou daň.... To bylo ale nic proti tomu, že se začaly ozývat ty achilovky (asi špatně protáhnuté).

Další velký nápor byl u Helbicha na semaforech, a tak jsem se rozhodl pro lehkou chůzi. Běžet jsem zkusil ještě jednou, nicméně šlo jen o planý poplach a zbytek trasy jsem raději dobelhal pěšky, abych předešel nepříjemným bolístkám. Ty bych asi vážně nepřežil...




Délka 3,54. Výsledný čas 22:18. Tristní, ale můj.

1 komentář: